Jak reklamować nowy hotel?

Dzięki efektywnej reklamie można znacznie zwiększyć sprzedaż, spopularyzować firmę, a także wybić się ponad konkurencję. Można tak naprawdę mnożyć wszelkie zalety, jakie wynikają z dobrze zaprojektowanej i rzetelnie wykonanej kampanii. Oczywiście, w ramach przeróżnych form marketingu trzeba wybrać taką, która będzie dopasowana do specyfiki firmy, a także do celów, jakie będziemy chcieli osiągnąć. Jeśli chodzi o najskuteczniejszą formę reklamy dla pensjonatu czy też hotelu, na pewno warto sprawdzić pozycjonowanie strony. Pozwala ono wyświetlać się stronie internetowej hotelu wysoko na liście wyników wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe. Taka reklama hotelu we Wrocławiu zazwyczaj daje bardzo dobre efekty, a pierwsze pozycje można osiągnąć już po około 3-4 miesiącach pracy nad stroną.

Pozycjonowanie lokalne czy pozycjonowanie na całą Polskę?

Szczególną odmianą SEO jest pozycjonowanie lokalne. Będąc przedsiębiorcom zainteresowanym różnego rodzaju kampaniami z zakresu marketingu internetowego, dobrze jest wiedzieć, że taka kampania również bardzo dobrze sprawdza się w praktyce. Polega ono na zdobywaniu wysokich pozycji w rankingach ustalanych dla konkretnego obszaru, a więc na przykład danego miasta. Tym samym, pozycjonowanie we Wrocławiu, takie jak https://brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-seo/wroclaw pozwoli osiągnąć wysoką pozycję w rankingach wyświetlających się tym osobom, które będą się logowały do sieci po adresie IP przypisanym do danego terenu- w tym przypadku miasta Wrocławia. Pozostaje zastanowić się nad tym, jaka strategia promocyjna okaże się lepsza i bardziej skuteczna.

W przypadku hotelu wydaje się, że najrozsądniej byłoby wybrać frazy kluczowe posiadające w sobie frazę „Wrocław”, a kampania powinna mieć jednak zasięg ogólnopolski. W takim przypadku, użytkownik wpisujący w wyszukiwarkę hasło „noclegi we Wrocławiu”, a mieszkający na stałe w Krakowie, będzie mógł trafić na stronę hotelu i zarezerwować tam nocleg na swój wakacyjny pobyt.

Przy pozycjonowaniu zawsze możemy trzymać rękę na pulsie

Zazwyczaj, w przypadku tej usługi otrzymujemy dostęp do specjalnego panelu klienta, w którym na bieżąco możemy śledzić pozycje strony na wybrane słowa kluczowe. Tym samym sposób rozliczania się z agencją zawsze jest przejrzysty i nie pozostawia żadnych wątpliwości- niezależnie, czy jest to model płatności abonamentowych czy model płatności za efekty.

Pamiętajmy o tym, że zazwyczaj jest tak, że kiedy te efekty się już pojawią- strona od razu na tym zyskuje, a to może się przełożyć na wzrost zapytań od klientów lub też może się bezpośrednio przełożyć na wielkość sprzedaży. Aby zawsze trzymać rękę na pulsie i kontrolować opłacalność takiej formy reklamy, najlepiej przeprowadzać regularną analitykę internetową. Można ją wykonywać chociażby za pośrednictwem najbardziej popularnego narzędzia, które zostało stworzone do tego celu- Google Analytics. Zawsze możemy też pytać klientów o to, skąd dowiedzieli się o naszej stronie internetowej. Pomoże to w przyszłości zestawić ilość nowych klientów i transakcji z kosztami, jakie musimy ponosić z tytułu prowadzenia kampanii. Tym samym obliczenie zwrotu z inwestycji w reklamę będzie prostsze, a ten wskaźnik najlepiej oddaje to, czy kampania jest efektywna i czy działa na naszą korzyść.